Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18483
Title: Роль фінансового аналізу в підготовці висококваліфікованих фахівців
Other Titles: Роль финансового анализа в подготовке высококвалифицированных специалистов
The role of financial analysis in preparation of highly qualified specialists
Authors: Малій, О. Г.
Keywords: фінансовий аналіз;фінансові дисципліни;фінансовий аналітик;висококваліфіковані кадри;знання;навички;финансовый анализ;финансовые дисциплины;финансовый аналитик;высококвалифицированные кадры;знания;навыки;financial analysis;financial discipline;financial analyst;highly skilled;knowledge and skills
Issue Date: 2016
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Малій О. Г. Роль фінансового аналізу в підготовці висококваліфікованих фахівців. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 171 «Економічні науки». 2016. С. 135-141.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 171;
Abstract: Інтеграція України до європейського освітнього простору вимагає сьогодні від фахівців з обліку, аналізу, аудиту та фінансів, перш за все, фундаментальних знань з обліково-економічних наук, здатності творчо використовувати здобуті знання на практиці для своєчасного прийняття ефективних управлінських рішень. Метою статті є дослідження закономірностей та тенденцій підготовки висококваліфікованих кадрів, формування стратегічного мислення в процесі вирішення ряду проблем суб’єктивного та об’єктивного характеру . Розв’язанню завдань підготовки висококваліфікованих фахівців сприяє викладання фінансового аналізу. Студенти оволодівають базовими знаннями та навичками складання фінансової звітності, обчислення податкових платежів, порядку отримання та повернення кредитів, прогнозування основних фінансових показників, складання фінансових планів, виявлення фінансової кризи та попередження банкрутства, управління фінансовою роботою підприємства.
Интеграция Украины в европейское образовательное пространство требует сегодня от специалистов по учету, анализу, аудиту и финансам, прежде всего, фундаментальных знаний по учетно-экономических наук, способности творчески использовать полученные знания на практике для своевременного принятия эффективных управленческих решений. Целью статьи является исследование закономерностей и тенденций подготовки высококвалифицированных кадров, формирование стратегического мышления в процессе решения ряда проблем субъективного и объективного характера. Решению задач подготовки высококвалифицированных специалистов способствует преподавания финансового анализа. Студенты овладевают базовыми знаниями и навыками составления финансовой отчетности, исчисления налоговых платежей, порядка получения и возврата кредитов, прогнозирования основных финансовых показателей, составление финансовых планов, выявление финансового кризиса и предупреждения банкротства, управление финансовой работой предприятия.
Integration of Ukraine into the European educational space required today by specialists in accounting, analysis, audit and finance, primarily basic knowledge of Accounting and Economics, ability to creatively use the acquired knowledge in practice for the timely adoption of effective management decisions. The article is the study of patterns and trends in training of qualified personnel, the formation of strategic thinking in the process of solving a number of problems of subjective and objective. Problem solving training highly qualified specialists contributes to the teaching of financial analysis. Students will acquire basic knowledge and skills of the financial statements, calculating tax payments, order receipt and repayment, forecasting key financial indicators, financial plans, identifying the financial crisis and prevent bankruptcy, financial management of the enterprise.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18483
Appears in Collections:Випуск 171: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16_171_2016.pdf426.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.