Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/18194
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНікітіна, О.В.-
dc.date.accessioned2022-12-14T18:41:23Z-
dc.date.available2022-12-14T18:41:23Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНікітіна О. В. Стратегічні напрями у сфері формування асортиментної політики підприємства роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 1. С. 416-422.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18194-
dc.description.abstractРозглянуто особливості асортиментної політики з урахуванням світового досвіду формування асортиментної політики. Визначено комплекс завдань, що постають перед підприємством під час виходу на новий ринок або в ході вже існуючої діяльності. Розглянуто основні цілі та стратегічні напрями залежно від життєвого циклу підприємства роздрібної торгівлі. Визначено цільові орієнтири стратегічних напрямів асортиментної політики підприємства роздрібної торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractFeatures of assortment policy are considered. World experience of formation of assortment policy is given. The complex of the tasks put before the enterprise entrance into a foreign market or at already existing activity is defined. Main objectives and the strategic directions depending on life cycle of the enterprise of retail trade are considered. Target reference points of the strategic directions of assortment policy of the enterprise of retail trade are defined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectасортиментна політикаuk_UA
dc.subjectпідприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectassortment policyuk_UA
dc.subjectretail trade enterprisesuk_UA
dc.subjectretailuk_UA
dc.subjectассортиментная политикаuk_UA
dc.subjectпредприятия розничной торговлиuk_UA
dc.subjectрозничная торговляuk_UA
dc.titleСтратегічні напрями у сфері формування асортиментної політики підприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(1)__60.pdf207.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.