Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17856
Title: Навчально-дослідна робота у професійній підготовці фахівців
Other Titles: Учебно-исследовательская работа в профессиональной подготовке специалистов
Teaching and research work in vocational training
Authors: Малій, О. Г.
Keywords: фінансові дисципліни;фінанси підприємств;висококваліфіковані кадри;знання;навички;финансовые дисциплины;финансы предприятий;высококвалифицированные кадры;знания;навыки;financial discipline;finance;highly skilled;knowledge;skills
Issue Date: 2016
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Малій О. Г. Навчально-дослідна робота у професійній підготовці фахівців. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 174 «Економічні науки». 2016. С. 128-136.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 174;
Abstract: Кваліфікований фінансист повинен володіти сучасними методами аналітичних досліджень, майстерністю об’єктивного та всебічного аналізу результатів господарської діяльності. Метою статті є дослідження закономірностей та тенденцій підготовки висококваліфікованих кадрів, необхідності навчально-дослідної роботи, як складової навчального процесу. Розв’язанню завдань підготовки висококваліфікованих спеціалістів сприяє викладання фінансових дисциплін. Курсове навчально-дослідне завдання, як складова частина навчального процесу покликане поглибити знання, набуті студентами при вивченні дисципліни «Фінанси підприємств», навчити самостійно узагальнювати і викладати матеріал, користуючись літературними джерелами, статистичними і практичними матеріалами, періодичною літературою. Набуті навички при виконанні курсового навчально-дослідного завдання повинні допомогти майбутнім фахівцям в наступній практичній роботі, результати дослідження можуть бути використанні в процесі підготовки дипломної та магістерської роботи/
Квалифицированный финансист должен владеть современными методами аналитических исследований, мастерством объективного и всестороннего анализа результатов хозяйственной деятельности. Целью статьи является исследование закономерностей и тенденций подготовки высококвалифицированных кадров, необходимости учебно-исследовательской работы, как составляющей учебного процесса. Решению задач подготовки высококвалифицированных специалистов способствует преподавания финансовых дисциплин. Курсовое учебно-исследовательская задание как составная часть учебного процесса призвано углубить знания, полученные студентами при изучении дисциплины «Финансы предприятий», научить самостоятельно обобщать и излагать материал, пользуясь литературными источниками, статистическими и практическими материалами, периодической литературой. Приобретенные навыки при выполнении курсового учебно-исследовательской задачи должны помочь будущим специалистам в следующей практической работе, результаты исследования могут быть использованы в процессе подготовки дипломной и магистерской работы.
A skilled financier should have modern methods of analyzes, skill objective and comprehensive analysis of business results. The article is the study of patterns and trends in training of qualified personnel, the need for teaching and research, as part of the learning process. Problem solving training highly qualified specialists contributes to teaching financial subjects. Courses teaching and research tasks as part of the educational process is intended to deepen the knowledge acquired by students in the study course "Business Finance" teach yourself and compile teaching material, using literary sources, statistical and practical materials, periodical literature. Acquired skills when performing course teaching and research objectives should help future professionals in the following practical work, the results can be used in the preparation of undergraduate and master's thesis.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17856
Appears in Collections:Випуск 174: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17_174_2016.pdf297.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.