Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17450
Title: Науковий твір «Методика визначення типу політики управління маркетинговим потенціалом суб'єкта підприємницької діяльності у сфері торгівлі»
Authors: Гросул, Вікторія Анатоліївна
Артеменко, Станіслав Вікторович
Баламут, Ганна Сергіївна
Issue Date: 3-Feb-2016
Citation: Свідоцтво 63880 України про реєстрацію авторського права на твір: Науковий твір «Методика визначення типу політики управління маркетинговим потенціалом суб'єкта підприємницької діяльності у сфері торгівлі». В. А. Гросул, С. В. Артеменко, Г. С. Баламут; реєстр. 03.02 .2016.
Abstract: Методичні рекомендації розкривають зміст процесу визначення типу політики управління маркетинговим потенціалом, що базується на результатах оцінки стану системи управління маркетинговим потенціалом та враховує силу впливу факторів-активаторів на його формування та реалізацію.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17450
Appears in Collections:Авторські свідотства на інтелектуальну власність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
A_CV_63880.pdf50.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.