Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17393
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопова, Л.О.-
dc.contributor.authorМітяєва, Т.Л.-
dc.contributor.authorСоболев, В.Л.-
dc.date.accessioned2022-12-07T21:34:35Z-
dc.date.available2022-12-07T21:34:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПопова Л. О., Мітяєва Т. Л., Соболев В. Л. Організація рекламної діяльності підприємства з іноземними інвестиціями. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 255-260.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17393-
dc.description.abstractРозглянуто організаційні аспекти проведення рекламної діяльності підприємства з іноземними інвестиціями на прикладі компанії ТОВ “Тівей Україна”. Наведено аналіз діяльності та надано рекомендації.uk_UA
dc.description.abstractConsidered the organizational aspects of advertising enterprise with foreign investments on the example of Ltd. "TIVEY UKRAINE". The analysis of activities and recommendations.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectіноземні інвестиціїuk_UA
dc.subjectadvertising activityuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectforeign investmentsuk_UA
dc.subjectрекламная деятельностьuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectиностранные инвестицииuk_UA
dc.titleОрганізація рекламної діяльності підприємства з іноземними інвестиціямиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__38.pdf249.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.