Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВиноградова, О.В.-
dc.contributor.authorКуценко, О.В.-
dc.date.accessioned2022-12-07T20:36:32Z-
dc.date.available2022-12-07T20:36:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВиноградова О. В., Куценко О. В. Чинники формування конкурентних переваг підприємств готельного бізнесу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 227-233.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17376-
dc.description.abstractРозглянуто питання формування конкурентних переваг підприємств готельного бізнесу та визначено чинники, що впливають на конкурентоспроможність підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe question of the formation of competitive advantage of hotel business and identifying factors that affect competitiveness.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjecthotel businessuk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.subjectгостиничный бизнесuk_UA
dc.subjectпредприятияuk_UA
dc.subjectконкурентные преимуществаuk_UA
dc.titleЧинники формування конкурентних переваг підприємств готельного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (15) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_1(2)__34.pdf333.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.