Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17298
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Н. О.-
dc.contributor.authorЛещук, А. К.-
dc.date.accessioned2022-12-07T12:29:26Z-
dc.date.available2022-12-07T12:29:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШквиря Н. О., Лещук А. К. Обґрунтування вибору маркетингових комунікацій у збутовій діяльності молокопереробних підприємств. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 3-4 листопада 2022 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 331-333.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17298-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleОбґрунтування вибору маркетингових комунікацій у збутовій діяльності молокопереробних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3-4_konf_22-332-334.pdf201.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.