Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17273
Title: Інноваційний маркетинг у системі управління підприємством. перспективи для органічної продукції
Authors: Беженар, І. М.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Беженар І. М. Інноваційний маркетинг у системі управління підприємством. перспективи для органічної продукції. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 3-4 листопада 2022 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 296-299.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17273
Appears in Collections:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3-4_konf_22-297-300.pdf205.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.