Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧміль, Ганна-
dc.date.accessioned2022-12-03T14:33:07Z-
dc.date.available2022-12-03T14:33:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧміль Г. Принципи і особливості розвитку комунікаційної політики підприємства. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики: Зб. Матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Київ : КНЕУ, 2022. С. 147-150.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16736-
dc.description.abstractНа основі вивчення питань щодо застосування в маркетинговій діяльності різновекторних комунікацій, визначено організаційні аспекти формування комунікативної політики під впливом сучасних інформаційних потреб системи управління процесу просування продукції на промисловому ринку. Розглянуто принципи комунікативної політики промислового підприємства з техніко-технологічної точки зору (доступність, проактивна комунікація, транспарентний комунікаційний зв’язок, таргетинг).uk_UA
dc.description.abstractBased on the study of issues related to the use of multi-vector communications in marketing activities, the organizational aspects of communication policy formation under the influence of modern information needs of the management system of the product promotion process on the industrial market are determined. The principles of the communication policy of an industrial enterprise from a technical and technological point of view (accessibility, proactive communication, transparent communication, targeting) are considered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКиїв : КНЕУuk_UA
dc.subjectкомунікативна політикаuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectобмінuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectпромислове підприємствоuk_UA
dc.subjectпромисловий ринокuk_UA
dc.subjectcommunicative policyuk_UA
dc.subjectcommunicationsuk_UA
dc.subjectorganizationuk_UA
dc.subjectexchangeuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectindustrial enterpriseuk_UA
dc.subjectindustrial marketuk_UA
dc.titleПринципи і особливості розвитку комунікаційної політики підприємстваuk_UA
dc.title.alternativePrinciples and features of the development of the company’s communication policyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chmil_KNEU_11_22.pdf619.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.