Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16723
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Н. Л.-
dc.contributor.authorКот, О. В.-
dc.contributor.authorКот, М. С.-
dc.date.accessioned2022-12-03T12:14:06Z-
dc.date.available2022-12-03T12:14:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСавицька Н. Л., Кот О. В., Кот М. С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі: електронне наукове фахове видання «Глобальні та національні проблеми економіки». Випуск 15. 2017. С. 306-310.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16723-
dc.description.abstractУ статті розглянута сутність маркетингових комунікацій, їх особливості, інструментарій. Систематизована класифікація комплексу маркетингових комунікацій, в основі яких покладені їх сутнісні характеристики. Проаналізована динаміка розвитку ринку онлайн-торгівлі України. Розглянуті ключові характеристики сучасних маркетингових комунікацій в онлайн-секторі. Визначені переваги для підприємств офлайн-торгівлі, які використовують канали маркетингових комунікацій онлайн-середовища.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрена сущность маркетинговых коммуникаций, их особенности, инструментарий. Систематизирована классификация комплекса маркетинговых коммуникаций, в основе которых положены их сущностные характеристики. Проанализирована динамика развития рынка онлайн-торговли Украины. Рассмотрены ключевые характеристики современных маркетинговых коммуникаций в онлайн-секторе. Определены преимущества для предприятий офлайн-торговли, которые используют каналы маркетинговых коммуникаций онлайн-среды.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the essence of marketing communications, their features, tools is considered. Classification of a complex of marketing based on their intrinsic characteristics are systematized. Dynamics of market development of online-trade of Ukraine is analysed. Key characteristics of modern marketing communications in online sector are considered. Benefits to the offline - trade enterprises which use channels of marketing communications of the online-environment are determined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингових комунікаційuk_UA
dc.subjectканали маркетингових комунікаційuk_UA
dc.subjectкомунікативний інструментарійuk_UA
dc.subjectонлайн- і офлайн-торгівляuk_UA
dc.subjectпідприємства торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетинговых коммуникацийuk_UA
dc.subjectканалы маркетинговых коммуникацийuk_UA
dc.subjectкоммуникативный инструментарийuk_UA
dc.subjectонлайн- и офлайн-торговляuk_UA
dc.subjectпредприятия торговлиuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectcomplex of marketing communicationsuk_UA
dc.subjectchannels of marketing communicationsuk_UA
dc.subjectcommunicative toolsuk_UA
dc.subjectonline and offline - tradeuk_UA
dc.subjecttrade enterprisesuk_UA
dc.titleКанали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівліuk_UA
dc.title.alternativeChannels of marketing communications as method of increase in communicative activity of trade enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savyts_ka_KANALY_MARKETYNHOVYKH_KOMUNIKATSIY_2017_15.PDF356.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.