Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16721
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorАфанасьева, Оксана Пилипівна-
dc.date.accessioned2022-12-03T11:29:41Z-
dc.date.available2022-12-03T11:29:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСавицька Н. Л., Афанасьєва О. П. Теоретико-методичні аспекти формування маркетингової політики підприємств на ринку м’яса та м’ясопродуктів: міжнародний науковий рецензований журнал "Проблеми економіки" № 2. Харків, «ІНЖЕК». 2015. С. 172-178.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16721-
dc.description.abstractМетою статті є розвиток теоретичних і методичних положень із формування маркетингової політики підприємств на ринку м’яса та м’ясопродуктів. У статті систематизовано основні теоретичні підходи до визначення поняття «маркетингова політика підприємства». Обґрунтовано актуальність формування маркетингової політики підприємств на ринку м’яса та м’ясопродуктів залежно від ступеня розвитку ринку. Уточнено поняття маркетингової політики підприємства як форми операційного маркетингу, яке на відміну від відомих трактувань передбачає вибір та інституційне закріплення певної інтеграції групових і внутрішньогрупових інструментів комплексу маркетингу, що відповідає обраній концепції маркетингу, типу ринку та місії організації. Відповідно до обраної моделі комплексу маркетингу «5Р», наведено особливості маркетингової політики на різних стадіях розвитку ринку м’яса та м’ясопродуктів. Визначено групові та внутрішньогрупові інструменти маркетингової політики підприємств на емерджентному ринку органічної та ексклюзивної м’ясної продукції.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectринок м’яса та м’ясопродуктівuk_UA
dc.subjectінструменти комплексу маркетингуuk_UA
dc.titleТеоретико-методичні аспекти формування маркетингової політики підприємств на ринку м’яса та м’ясопродуктівuk_UA
dc.title.alternativeТеоретико-методические аспекты формирования маркетинговой политики предприятий на рынке мяса и мясопродуктовuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and Methodological Aspects of Forming the Marketing Policy at Enterprises on the Market of Meat and Meat Productsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savyts_ka_Afanas_eva_Teoretyko_metodychni_aspekty_formuvannya_2015_2.pdf334.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.