Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorАнтощенкова, В. В.-
dc.contributor.authorНікітіна, О. М.-
dc.date.accessioned2022-12-03T08:49:10Z-
dc.date.available2022-12-03T08:49:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМандич О. В., Антощенкова В. В., Нікітіна О. М. Реклама у системі міжнародного маркетингу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 177 «Економічні науки». 2016. С. 146-151.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16710-
dc.description.abstractВ статті визначено та обґрунтовано особливості міжнародні реклами та етапи здійснення рекламної діяльності компаній на зовнішніх ринках. Зосереджено увагу на вивченні та дослідженні ролі реклами в системі міжнародного маркетингу, розглянуті функції реклами: основні й додаткові функції та подана класифікація функцій залежно від сфери дії (маркетингова, політична, інформаційна, економічна, освітня та інші). Дослідження показало, що реклама є потужним інструментом в системі маркетингових комунікацій і її всеохоплюючий характер зумовив наявність великої кількості різновидів реклами, слід зазначити, що при класифікації розглядаються два поняття: реклама як процес і реклама як кінцевий результат діяльності.uk_UA
dc.description.abstractВ статье определены и обоснованы особенности международные рекламы и этапы осуществления рекламной деятельности компаний на внешних рынках. В данной статье сосредоточено на изучении и исследовании роли рекламы в системе международного маркетинга, рассмотрены функции рекламы: основные и дополнительные функции и представлена классификация функций в зависимости от сферы действия (маркетинговая, политическая, информационная, экономическая, образовательная и другие). Исследование показало, что реклама является мощным инструментом в системе маркетинговых коммуникаций и ее всеобъемлющий характер обусловил наличие большого количества разновидностей рекламы, следует отметить, что при классификации рассматриваются два понятия: реклама как процесс и реклама как конечный результат деятельности.uk_UA
dc.description.abstractIn this article the author determined and founded the peculiarities of international advertising and the stages of companies advertising realization in foreign markets. This article focuses on the study and research of the role of advertising in the international marketing functions considered advertising: basic and advanced functions and provides for a classification functions depending on the scope (marketing, political, informational, economic, educational, etc.). Research has shown that advertising is a powerful tool in the system of marketing communications and its comprehensive nature caused a large number of varieties of advertising, it should be noted that the classification consider two concepts: advertising and advertising process as a result of the final.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 177;-
dc.subjectміжнародна рекламаuk_UA
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectстандартизаціяuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectособливостіuk_UA
dc.subjectмеждународная рекламаuk_UA
dc.subjectпозиционированиеuk_UA
dc.subjectстандартизацияuk_UA
dc.subjectадаптацияuk_UA
dc.subjectособенностиuk_UA
dc.subjectinternational advertisinguk_UA
dc.subjectpositioninguk_UA
dc.subjectstandardizationuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjectpeculiaritiesuk_UA
dc.titleРеклама у системі міжнародного маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeРеклама в системе международного маркетингаuk_UA
dc.title.alternativeAdvertising in the international marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 177: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19_177_2016.pdf361.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.