Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1668
Название: Стратегічні орієнтири створення HR-бренду роботодавця
Авторы: Грицаєнко, М. І.
Грицаєнко, Г. І.
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Грицаєнко М. І., Грицаєнко Г. І. Стратегічні орієнтири створення HR-бренду роботодавця. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича): Управління розвитком соціально-економічних систем , 15-16 червня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. 70-73 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1668
Располагается в коллекциях:Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6_conference_URSES_DBTU_22-71-74.pdf208.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.