Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16516
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГавриленко, І. А.-
dc.date.accessioned2022-12-02T07:56:01Z-
dc.date.available2022-12-02T07:56:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГавриленко І. А. Планування та проведення збору маркетингової інформації на сільськогосподарському підприємстві. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні розробки в аграрній сфері» Том 1. 30 листопада 2017 р. Харків: ХНТУСГ, 2017. С. 136.uk_UA
dc.identifier.issn2519-4194-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16516-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.titleПланування та проведення збору маркетингової інформації на сільськогосподарському підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційні розробки в аграрній сфері". Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatisiini rozrobky v ahrarnii sferi_T 1_2017_136.pdf294.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.