Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16368
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуценко, О.В.-
dc.date.accessioned2022-11-30T23:49:00Z-
dc.date.available2022-11-30T23:49:00Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКуценко О. В. Якість послуг готельних підприємств та їх споживча оцінка. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 323-332.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16368-
dc.description.abstractРозглянуто питання проведення маркетингових досліджень із оцінки якості готельних послуг методом анкетування, а також визначено основні пріоритети клієнтів готелів.uk_UA
dc.description.abstractThe question of conducting of marketing researches as evaluated by quality of hotel services is considered by the method of questionnaire, and also basic priorities of clients of hotels are certain.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectготельні підприємстваuk_UA
dc.subjectспоживча оцінкаuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjecthotel enterprisesuk_UA
dc.subjectconsumer assessmentuk_UA
dc.subjectкачествоuk_UA
dc.subjectуслугиuk_UA
dc.subjectгостиничные предприятияuk_UA
dc.subjectпотребительская оценкаuk_UA
dc.titleЯкість послуг готельних підприємств та їх споживча оцінкаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_2_47.pdf256.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.