Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16329
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Овсянников, С. И. | - |
dc.contributor.author | Подгорный, И. И. | - |
dc.contributor.author | Саблина, М. А. | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-30T19:27:55Z | - |
dc.date.available | 2022-11-30T19:27:55Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Овсянников С. И., Подгорный И. И., Саблина М. А. Мoтоагрегаты: пути повышения тягово-сцепных свойств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 184: Деревооброблювальні технології та системотехніка лісового комплексу. Транспортні технології. 2017. С. 78-83. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16329 | - |
dc.description.abstract | Рассмотрены вопросы повышения производительности мотоагрегатов. Установлено, что основной причиной снижения производительности является недостаточная сила тяги агрегата. Дефицит тягового усилия компенсирует оператор, что приводит к его быстрой утомляемости и частым остановкам на отдых. В целом это приводит к снижению производительности агрегата в целом. Для повышения сцепных свойств предложено применять трансформируемые гусеничные движители типа колесо-гусеница с развитыми грунтозацепами. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглянуто питання підвищення продуктивності мотоагрегатов. Встановлено, що основною причиною зниження продуктивності є недостатня сила тяги агрегату. Дефіцит тягового зусилля компенсує оператор, що призводить до його швидкої стомлюваності і частим зупинкам на відпочинок. В цілому це призводить до зниження продуктивності агрегату в цілому. Для підвищення зчіпних властивостей запропоновано застосовувати трансформовані гусеничні рушії типу колесогусениця з розвиненими ґрунтозацепами. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХНТУСГ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 184 | - |
dc.subject | мотоагрегат | uk_UA |
dc.subject | движитель | uk_UA |
dc.subject | колесо-гусеница | uk_UA |
dc.subject | сцепление | uk_UA |
dc.subject | тяговое усилие | uk_UA |
dc.subject | мотоагрегат | uk_UA |
dc.subject | рушій | uk_UA |
dc.subject | колесо-гусениця | uk_UA |
dc.subject | зчеплення | uk_UA |
dc.subject | тягове зусилля | uk_UA |
dc.subject | motoagregat | uk_UA |
dc.subject | propulsor | uk_UA |
dc.subject | wheel-caterpillar | uk_UA |
dc.subject | clutch | uk_UA |
dc.subject | pulling force | uk_UA |
dc.title | Мoтоагрегаты: пути повышения тягово-сцепных свойств | uk_UA |
dc.title.alternative | Motogagragats: ways of increasing traction and coupling properties | uk_UA |
dc.title.alternative | Мотоагрегати: шляхи підвищення тягово-зчіпних властивостей | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Випуск 184: Деревооброблювальні технології та системотехніка лісового комплексу. Транспортні технології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
184_17_TS_16.pdf | 612.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.