Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16292
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorКурбатов, Є. О.-
dc.contributor.authorКаратаєв, Є. Л.-
dc.date.accessioned2022-11-30T13:52:48Z-
dc.date.available2022-11-30T13:52:48Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКурбатов Є. О., Каратаєв Є. Л. Організація мережного підходу в маркетинговій діяльності підприємств зернопродуктового підкомплексу. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Харків, 08-10.04.2013. Харків: ХНТУСГ, 2013. С. 125-127.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16292-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків ХНТУСГuk_UA
dc.titleОрганізація мережного підходу в маркетинговій діяльності підприємств зернопродуктового підкомплексуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція, 8-10 квітня 2013 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2013_43.pdf481.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.