Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандыч, А. В.-
dc.contributor.authorДжумаев, А.-
dc.contributor.authorМурадов, А.-
dc.contributor.authorОразова, Л.-
dc.date.accessioned2022-11-30T11:54:55Z-
dc.date.available2022-11-30T11:54:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДжумаев А., Мурадов А., Оразова Л. Роль качества продукции в организации управления маркетингом производителей зерна. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Харків, 08-10.04.2013. Харків: ХНТУСГ, 2013. С. 92-94.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16259-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків ХНТУСГuk_UA
dc.titleРоль качества продукции в организации управления маркетингом производителей зернаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція, 8-10 квітня 2013 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2013_32.pdf495.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.