Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16166
Назва: Економічний аспект туристичного бізнесу
Інші назви: The economic aspect of tourism business
Экономический аспект туристического бизнеса
Автори: Воронянський, О. В.
Бондар, Н. О.
Ключові слова: турпродукт;туристическая индустрия;туристический экспорт;турагент;синергетика;еволюціонуюча системи;біфуркація;флуктуація;сільськогосподарське підприємство;організаційна культура;tourist products;tourist industry;tourist export;travel agent
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Воронянський О. В., Бондар Н. О. Економічний аспект туристичного бізнесу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 188 «Економічні науки». 2017. С. 21-29.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 188.
Короткий огляд (реферат): Туризм как одна из крупнейших прибыльных отраслей экономики, занимает значительное место в формировании валового внутреннего продукта, создании дополнительных рабочих мест и обеспечении занятости населения, оптимизации внешнеторгового баланса. Организация туризма в регионе тесно связана с функционированием практически всех секторов региональной экономики. Все это обуславливает научный интерес к изучению основных положений туризма. В статье рассмотрены основные экономические категории туризма, проанализированы основные понятия: туристический экспорт, туристический импорт, туристическая индустрия.
Розглядаються основні поняття і принципи синергетики, які можуть бути використані при формуванні і розвитку організаційної культури сільськогосподарських підприємств. Використовуючи системний підхід, встановлено, що організаційна культура,як частина культури людського суспільства, є системою, що здатна самоорганізуватися. Визначено, що синергетичний механізм формування і розвитку організаційної культури проявляється через встановлення і посилення взаємозв’язку і взаємодії елементів соціальноекономічної системи. Структурні підрозділи організації та працівники пов’язують свої приватні цілі із загальною метою організації, і вступають у співпрацю для найкращого досягнення цієї мети.
Tourism, as one of the most profitable sectors of the economy, occupies a significant place in the formation of the gross domestic product, the creation of additional jobs and the provision of employment, optimization of foreign trade balance. The organization of tourism in the region is closely linked with the functioning of almost all sectors of the regional economy. All this leads to a scientific interest in studying the main provisions of tourism. The article deals with the main economic categories of tourism, analyzes the main concepts: tourism exports, tourism imports, tourism industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16166
Розташовується у зібраннях:Випуск 188: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5_188_2017.pdf380.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.