Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНіколаєнко, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-11-28T10:24:50Z-
dc.date.available2022-11-28T10:24:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНіколаєнко Н. М. Нові ролі бібліотекаря – сучасний погляд. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті», 24-25 жовтня 2019 р. Харків. ХНТУСГ. 2019.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15880-
dc.description.abstractМетою статті є спроба запропонувати бібліотечній спільноті теоретичні підходи до використання у бібліотеках коучингу, фасилітації для того, щоб розпочати рости над собою і змінювати свою бібліотеку на краще.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the article is to attempt to offer the library community theoretical approaches to using libraries in coaching and facilitation in order to begin to grow over themselves and change their library for the better.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectфасилітаціяuk_UA
dc.subjectкоучuk_UA
dc.subjectтьюторuk_UA
dc.subjectмодераторuk_UA
dc.subjectбібліотекар-педагогuk_UA
dc.subjectбібліотекар-кураторuk_UA
dc.subjectinnovative activityuk_UA
dc.subjectservice librarianuk_UA
dc.subjectfacilitationuk_UA
dc.subjectcoachuk_UA
dc.subjecttutoruk_UA
dc.subjectmoderatoruk_UA
dc.subjectteacher librarianuk_UA
dc.subjectcurator librarianuk_UA
dc.titleНові ролі бібліотекаря – сучасний поглядuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
novi_roli_bibliotekaria_suchasnyi_pohliad.pdf313.45 kBAdobe PDFView/Open
novi_roli_bibliotekaria_suchasnyi_pohliad_prezentatsiia.pdf857.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.