Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1579
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorYancheva, L.-
dc.contributor.authorSavytska, N.-
dc.contributor.authorUshakova, N.-
dc.contributor.authorShtal, T.-
dc.contributor.authorBorysova, A.-
dc.contributor.authorMutazakki, Nawal-
dc.contributor.authorNatorina, A.-
dc.contributor.authorProskurnina, N.-
dc.contributor.authorRyeznikov, V.-
dc.contributor.authorZhehus, O.-
dc.contributor.authorPominova, I.-
dc.contributor.authorMelushova, І.-
dc.contributor.authorMykhailova, M.-
dc.contributor.authorКaluzhynova, Т.-
dc.contributor.authorUvarova, А.-
dc.contributor.authorАндросова, Т.В.-
dc.contributor.authorАфанасьєва, О.П.-
dc.contributor.authorВеличко, К.Ю.-
dc.contributor.authorГолованова, М.А.-
dc.contributor.authorГринько, П.Л.-
dc.contributor.authorКозуб, В.О.-
dc.contributor.authorКот, О.В.-
dc.contributor.authorЛебедченко, В.В.-
dc.contributor.authorНосач, Л.Л.-
dc.contributor.authorОлініченко, К.С.-
dc.contributor.authorПеченка, О.І.-
dc.contributor.authorПрядко, О.М.-
dc.contributor.authorТарасов, І.Ю.-
dc.contributor.authorЧернишова, Л.О.-
dc.contributor.authorЯцун, Л.М.-
dc.date.accessioned2022-06-23T10:54:07Z-
dc.date.available2022-06-23T10:54:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМаркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : кол. монографія / за заг. ред. Н. Л. Савицької. Х. : Видавництво Іванченка І. С., 2018. 175 с. ISBN 978-617-7675-02-9.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1579-
dc.description.abstractМонографію виконано за результатами матеріалів Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції «Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі», присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі. Матеріали розраховані на широке коло науковців, викладачів закладів вищої освіти, керівників і фахівців підприємств готельно-ресторанної, харчової індустрії, торгівлі, туризму та послуг. Подано результати досліджень із питань розробки та впровадження маркетингових інновацій; інноваційної політики підприємств готельно-ресторанного господарства, торгівлі, туризму, харчової індустрії; поширення альянсів знань та інновацій між вищою освітою та соціально-економічним середовищем.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавництво Іванченка І. С.uk_UA
dc.subjectмаркетингові інноваціїuk_UA
dc.subjectосвіта-
dc.subjectтуризм-
dc.subjectготельно-ресторанна індустрія-
dc.subjectхарчова індустрія-
dc.subjectторгівля-
dc.subjectмаркетинговые инновации-
dc.subjectобразование-
dc.subjectтуризм-
dc.subjectгостинично-ресторанная индустрия-
dc.subjectпищевая индустрия-
dc.subjectторговля-
dc.subjectmarketing innovations-
dc.subjecteducation-
dc.subjecttourism-
dc.subjecthotel and restaurant industry-
dc.subjectfood industry-
dc.subjecttrade-
dc.titleМаркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівліuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Монографії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.