Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/15540
Title: | Зміна енергетичних параметрів двигуна в режимі роботи без навантаження при відключенні циліндрів |
Other Titles: | Изменение энергетических параметров двигателя в режиме работы без нагрузки при отключении цилиндров Analysis of the characteristics of the engine kamaz-740 when deactivating cylinders with no load |
Authors: | Полянський, О. С. Молодан, А. О. |
Keywords: | двигун;відключення циліндрів;робота без навантаження;насосні втрати;двигатель;отключение цилиндров;работа без нагружения;насосные потери;engine;cylinder shut-off;operation without load;pumping losses |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ХНТУСГ |
Citation: | Полянський О. С., Молодан А. О. Зміна енергетичних параметрів двигуна в режимі роботи без навантаження при відключенні циліндрів. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 190 «Механізація сільськогосподарського виробництва». 2018. С. 152-161. |
Series/Report no.: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 190; |
Abstract: | Розглянуті 3 варіанти роботи двигуна без навантаження:
1 – випробування вихідного двигуна; 2 – випробування з відключенням чотирьох
циліндрів припиненням подачі палива; 3 – випробування з відключенням чотирьох
циліндрів одночасним припиненням подачі палива і відсутністю насосних втрат
циліндро-поршневої групи (ЦПГ) відключених циліндрів.
Встановлено, що при збільшенні частоти обертання колінчастого валу від
1400 хв-1 до 2550 хв-1 при відключенні подачі палива в половину циліндрів
економія палива змінюється від 0,0 до 0,53 кг/год, При відключенні палива і при
відсутності насосних втрат ЦПГ економія палива змінюється від 1,2 кг/год до
3,88 кг/год. Розроблено рекомендації, які дозволяють шляхом відключення
частини циліндрів збільшити економічність колісних машин на 11 - 26%. Рассмотрены 3 варианта работы двигателя без нагрузки: 1 – испытания исходного двигателя; 2 – испытания с отключением четырех цилиндров прекращением подачи топлива; 3 – испытания с отключением четырех цилиндров и одновременным прекращением подачи топлива при отсутствии насосных потерь цилиндро-поршневой группы (ЦПГ) отключенных цилиндров. Установлено, что при увеличении частоты вращения коленчатого вала от 1400 мин-1 до 2550 мин-1 при отключении подачи топлива у половины цилиндров, экономия топлива изменяется от 0,0 до 0,53 кг/ч, при отключении топлива и при отсутствия насосных потерь ЦПГ, экономия топлива изменяется от 1,2 кг/ч до 3,88 кг/ч. Разработаны рекомендации, которые позволяют путем отключения части цилиндров увеличить экономичность колесных машин на 11 - 26%. Considered 3 options of engine operation without load: 1 – test the source engine; 2 – test disabling four of the cylinders by stopping delivery of fuel; 3 – test disable four cylinders and simultaneous termination of fuel delivery in the absence of pumping losses of the cylinder-piston group (tspg) is disabled cylinders. It is established that with increasing engine speed from 1400 min-1 to 2550 min 1 when disconnecting the fuel delivery half of the cylinders, fuel economy varies from 0.0 to 0.53 kg/h, turning off the fuel and in the absence of pumping losses of the cylinder-piston group, fuel economy varies from 1.2 kg/h to 3.88 kg/h. The recommendations were developed that allow disabling of the cylinders to increase the efficiency of wheeled vehicles by 11 - 26%. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15540 |
Appears in Collections: | Випуск 190: Механізація сільськогосподарського виробництва |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
25_190_2018.pdf | 839.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.