Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1534
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХачатурян, Б. О.-
dc.date.accessioned2022-06-22T20:48:52Z-
dc.date.available2022-06-22T20:48:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationХачатурян Б. О. Науково-теоретичні засади управління витратами у створенні цінових конкурентних переваг. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2018. № 4. С. 16-21.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1534-
dc.description.abstractВ статті розглянуто сутність поняття «управління витратами». Для узагальнення існуючих підходів до розуміння досліджуваної категорії здійснено морфологічний аналіз сукупності визначення їх сутністю, змістом та метою. Запропоновано власне бачення управління витратами як впливу на виробничі та управлінські процеси, які мають місце в системі діяльності підприємства, що являє собою сукупність методологічного та методичного інструментарію, представленого принципами, функціями, законами, закономірностями та методами для зміни структури витрат та поведінки персоналу як результату зміни умов виробничо-господарської діяльності підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe article describes the essence of the concept of "cost management." To summarize the existing approaches to understanding the studied category, a morphological analysis of the totality of the definition of their essence, content and purpose is carried out. Own vision of cost management as an impact on production and management processes that take place in the system of enterprise activity is proposed as a set of methodological and methodological tools presented by principles, functions, laws, regularities and methods for changing the structure of expenses and personnel behavior as a result of changing conditions production and economic activity of the enterprise.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 4-
dc.subjectуправління витратамиuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectфункціїuk_UA
dc.subjectзакониuk_UA
dc.subjectзакономірностіuk_UA
dc.subjectметодамиuk_UA
dc.subjectcost managementuk_UA
dc.subjectstructureuk_UA
dc.subjectprinciplesuk_UA
dc.subjectfunctionsuk_UA
dc.subjectlawsuk_UA
dc.subjectregularitiesuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.titleНауково-теоретичні засади управління витратами у створенні цінових конкурентних переваг.uk_UA
dc.title.alternativeCost management theoretical principles in creating price competitive advantagesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf260.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.