Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/15323
Title: Сучасні підходи до визначення поняття форматів роздрібної торгівлі та їх розвиток в Україні
Authors: Тягунова, Н.М.
Лісіца, В.В.
Keywords: роздрібна торгівля;формати роздрібної торгівлі;Україна;розвиток;retail;retail formats;Ukraine;development;розничная торговля;форматы розничной торговли;Украина;развитие
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Тягунова Н. М., Лісіца В. В. Сучасні підходи до визначення поняття форматів роздрібної торгівлі та їх розвиток в Україні. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 143-152.
Abstract: Наведено результати досліджень щодо трактування понять «формат» та «модель» у роздрібній торгівлі України, розглянуто основні підходи до визначення даних термінів у наукових джерелах, проаналізовано основні тенденції та проблеми формування форматів у роздрібній торгівлі України.
The article presents the results of investigating the definition of “format” and “model” in retail trade of Ukraine and considers the main approaches to the definition of these concepts in Foreign and Ukrainian literatures. The author has determined the main trends and difficulties in forming the formats in retail trade of Ukraine.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15323
Appears in Collections:Випуск 2 (16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2012_2_23.pdf362.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.