Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБасюркіна, Н. Й.-
dc.contributor.authorКонстантинова, Т. В.-
dc.date.accessioned2022-06-22T18:20:48Z-
dc.date.available2022-06-22T18:20:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБасюркіна Н. Й., Константинова Т. В. Стратегічне управління розвитком харчових підприємств на засадах підвищення конкурентоспроможності продукції. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2018. № 3. С. 21-27.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1519-
dc.description.abstractВ статті проведено дослідження та зроблено порівняльний аналіз стратегічних напрямів розвитку підприємств харчової промисловості на засадах підвищення конкурентоспроможності продукції. Доведено, що стратегічний розвиток харчових підприємств ґрунтується на реалізації дієвих стратегій економічного росту й багато в чому визначається механізмом підвищення конкурентоспроможності їх харчової продукції. Це вимагає від підприємств здійснювати постійний моніторинг конкурентоспроможності їх продукції. Надано процес управління конкурентоспроможністю харчового підприємства. Розроблено модель конкурентоспроможності харчового підприємства. Виокремлено стратегічні зони господарювання у моделі конкурентоспроможності харчових підприємств. Надана концептуальна схема організаційно-економічного механізму стратегічного планування конкурентного розвитку харчового підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe article contains a study and a comparative analysis of the strategic directions development of the food industry enterprises on the basis of the product competitiveness increasing. It is proved that the strategic development of food enterprises is based on the implementation of effective strategies for economic growth and is largely determined by the mechanism for improving their food products competitiveness. This requires enterprises to continuously monitor the competitiveness of their products. The process of managing the food enterprise competitiveness is presented. A model of competitiveness of the food enterprise has been developed. The strategic zones of management in the model of food enterprises competitiveness are highlighted. A conceptual scheme of the organizational and economic mechanism for the strategic planning of the food enterprise competitive development is provided.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3-
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectстратегія розвитку підприємств харчової промисловостіuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectstrategic planninguk_UA
dc.subjectdevelopment strategy of food industry enterprisesuk_UA
dc.subjectcompetitiveness of productsuk_UA
dc.titleСтратегічне управління розвитком харчових підприємств на засадах підвищення конкурентоспроможності продукціїuk_UA
dc.title.alternativeStrategic management of food business development on the basis of increasing the competitiveness of productsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.