Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14740
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСябро, А. В.-
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.date.accessioned2022-11-21T12:50:56Z-
dc.date.available2022-11-21T12:50:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСябро А. В., Лисенко І. В. Сучасні інструменти розвитку бренду в умовах невизначеності на прикладі соціальних мереж. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 198-200 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14740-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleСучасні інструменти розвитку бренду в умовах невизначеності на прикладі соціальних мережuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-199-201.pdf271.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.