Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14468
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагаєв, В. М.-
dc.date.accessioned2022-11-19T11:47:39Z-
dc.date.available2022-11-19T11:47:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНагаев В. М. Формування дослідницької компетентності майбутніх аграрних менеджерів: дидактичний аспект. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 191 «Економічні науки». 2018. С. 66-76.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14468-
dc.description.abstractДослідницька компетентність є важливим ресурсом ефективного управління інноваційними процесами аграрної галузі, що доводить необхідність підвищення її рівня у майбутніх аграрних менеджерів на основі формування досвіду дослідницької діяльності як освітнього результату. Мета статті полягає в обґрунтуванні компонентів дослідницької компетентності сучасного фахівця-менеджера аграрної сфери як творчої особистості на основі розробки педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю. У статті обґрунтовано структурні компоненти дослідницької компетентності менеджера виробничої сфери: емоційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, особистісно-розвивальний. З метою підвищення ефективності професійної підготовки аграрних менеджерів запропоновано дворівневу педагогічну технологію управління навчально-творчою діяльністю студентів як педагогічну умову формування дослідницької компетентності. Подальші дослідження даного напряму пропонуються на основі моделювання функціональних процесів продуктивної дослідницької діяльності менеджерів в умовах виробництва.uk_UA
dc.description.abstractИсследовательская компетентность является важным ресурсом эффективного управления инновационными процессами аграрной отрасли, которая показывает необходимость повышения ее уровня у будущих аграрных менеджеров на основе формирования опыта исследовательской деятельности как образовательного результата. Цель статьи заключается в обосновании компонентов исследовательской компетентности современного специалиста-менеджера аграрной сферы как творческой личности на основе разработки педагогической технологии управления учебно-творческой деятельностью. В статье обоснованы структурные компоненты исследовательской компетентности менеджера производственной сферы: эмоционально-ценностный, когнитивный, деятельностный, личностно-развивающий. С целью повышения эффективности профессиональной подготовки аграрных менеджеров предложена двухуровневая педагогическая технология управления учебно-творческой деятельностью студентов как педагогическое условие формирования исследовательской компетентности. Дальнейшие исследования данного направления предлагаются на основе моделирования функциональных процессов производительной исследовательской деятельности менеджеров в условиях производства.uk_UA
dc.description.abstractA research competence is the important resource of effective management the innovative processes of agrarian industry which shows the necessity of increase of her level for future agrarian managers on the basis of forming of experience of research activity as educational result. The purpose of the article consists in the ground of components of research competence of modern specialist-manager of agrarian sphere as creative personality on the basis of development of pedagogical technology of management educational-creative activity. The structural components of research competence of manager of productive sphere are reasonable in the article: emotionallyvalued, cognitive, activity, personality-developing. With the purpose of increase of efficiency of professional preparation of agrarian managers two-level pedagogical technology of management educational-creative activity of students as pedagogical condition of forming of research competence is offered. Further researches of this direction are offered on the basis of design of functional processes of productive research activity of managers in the conditions of production.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 191;-
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectдослідницька компетентністьuk_UA
dc.subjectструктура дослідницької компетентностіuk_UA
dc.subjectмодель формування дослідницької компетентностіuk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.subjectисследовательская компетентностьuk_UA
dc.subjectструктура исследовательской компетентностиuk_UA
dc.subjectмодель формирования исследовательской компетентностиuk_UA
dc.subjectresearch competenceuk_UA
dc.subjectmodel of forming of research competenceuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectstructure of research competenceuk_UA
dc.titleФормування дослідницької компетентності майбутніх аграрних менеджерів: дидактичний аспектuk_UA
dc.title.alternativeФормирование исследовательской компетентности будущих аграрных менеджеров: дидактический аспектuk_UA
dc.title.alternativeForming of research competence of future agrarian managers: didactic aspectuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 191: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9_191_2018.pdf399.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.