Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14437
Title: Обгрунтування способу курсової стабілізації колісного трактора при виконанні сільськогосподарських операцій на похилій опорній поверхні
Authors: Лупенко, Владислав Віталійович
metadata.dc.contributor.advisor: Лебедєв, Анатолій Тихонович
metadata.dc.contributor.affiliation: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі
Keywords: тиск;курсова стійкість;курсова стабілізація;інтенсивність зношування;МТП;рушій;маршрутизація
Issue Date: 2021
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Лупенко В. В. Обгрунтування способу курсової стабілізації колісного трактора при виконанні сільськогосподарських операцій на похилій опорній поверхні: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. А. Т. Лебедєв; Харків, 2021. 72с.
Abstract: Структура і обсяг кваліфікаційної роботи. Кваліфікаційна робота складається із вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основна частина кваліфікаційної роботи займає 70 сторінок. Кваліфікаційна робота містить 26 рисунків, 4 таблиці, список використаних джерел, що включає 57 найменувань. Мета роботи. Метою кваліфікаційної роботи є обгрунтування режиму руху колісних машин при реалізації сільськогосподарських операцій на похилих опорних поверхнях. Об'єкт дослідження - процес курсової стабілізації колісного трактора при виконанні сільськогосподарських операцій на похилій опорній поверхні. Предмет дослідження - закономірності, що відображають зміну курсової стійкості трактора від величин кутів відведення шин коліс при русі по похилій опорній поверхні. Методи досліджень. Теоретичні дослідження проводяться на основі фундаментальних положень теорії руху мобільного енергетичного засобу, теоретичної механіки, електротехніки, теорії математичного аналізу, теорії експерименту, методів комп'ютерного моделювання. Результати роботи та їх новизна. В результаті теоретичних досліджень встановлено вплив кутів бокового відведення пневматичних коліс на курсову стабілізацію колісного трактора при виконанні с.г. операцій на схилах. Визначено закономірність зсуву, яка викликана кутами відведення шин при реалізації надлишкової поворотності трактора, що забезпечує компенсацію величини зміщення вниз МТА від ковзання на похилій опорної поверхні. В результаті проведення повного факторного експерименту отримано рівняння регресії, що дозволяє визначити повне поперечне зміщення колісного трактора з різною експлуатаційної масою і в різних агроландшафтних умовах.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14437
Appears in Collections:208 - "Агроінженерія (ОНП)" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
208_Lupenko_m.pdf
  Restricted Access
12.89 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.