Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13585
Title: Диспозитиви туризму: розмаїття сенсів
Other Titles: Диспозитивы туризма: разнообразие смыслов
Dispositive tourism: a variety of meanings
Authors: Пилипенко, С. Г.
Моісєєва, Н. І.
Омельченко, Г. Ю.
Keywords: туризм;людина;життєдіяльність;інформаційне суспільство;трансформація;конфігурація;человек;жизнедеятельность;информационное общество;трансформация;конфигурация;tourism;person;life activity;information society;transformation;configuration
Issue Date: 2018
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Пилипенко С. Г., Моісєєва Н. І., Омельченко Г. Ю. Диспозитиви туризму: розмаїття сенсів. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 193 «Економічні науки». 2018. С. 273-283.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 193;
Abstract: У статті наголошується на необхідності філософсько-антропологічного аналізу диспозитивів туризму. Проголошується розуміння туризму як специфічної сфери життєдіяльності людини. Зазначено, що відбувається трансформація туризму під впливом технологізації, інтернетизації, комп’ютеризації, віртуалізації усіх сфер життєдіяльності людини в умовах інформаційного суспільства. З’являються нові моделі туризму поряд із традиційними. Виникають нові сенси феномену туризму.
В статье подчеркивается необходимость философско-антропологического анализа диспозитивов туризма. Предлагается понимание туризма как специфической сферы жизнедеятельности человека. Подчеркивается, что происходит трансформация туризма под влиянием технологизации, интернетизации, компьютеризации, виртуализации всех сфер жизнедеятельности человека в условиях информационного общества. Появляются новые модели туризма – наряду с традиционными. Смыслы феномена туризма становятся все более разнообразными.
The article notes the need for philosophical and anthropological analysis of tourism dispositives. The understanding of tourism as a specific sphere of human activity is proclaimed. It is noted that there is a transformation of tourism under the influence of technologization, internetization, computerization, virtualization of all spheres of human life in the information society. There are new models of tourism along with traditional ones. There are new meanings of the phenomenon of tourism.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13585
Appears in Collections:Випуск 193: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30_193_2018.pdf392.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.