Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13345
Title: Місце і роль Наукової бібліотеки ХНТУСГ в процесі адаптації студентів першокурсників
Other Titles: The place and role of scientific library KHNTUA in the process of adaptation of students
Authors: Лукшина, Євгенія Юріївна
Бездольна, Любов Іванівна
Keywords: обслуговування користувачів;адаптація студентів;інформаційний пошук;інформаційна культура користувача;"Місячник першокурсника";академічна доброчесність;медіаграмотність;фасилітація;customer service;student adaptation;information retrieval;user information culture;"Freshman Month";academic integrity;media literacy;facilitation
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Лукшина Є. Ю., Бездольна Л. І. Місце і роль Наукової бібліотеки ХНТУСГ в процесі адаптації студентів першокурсників. Матеріали ІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції "Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті": до 90 річчя Наукової бібліотеки ХНТУСГ, 30 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ. 2020. С. 52-57.
Abstract: Висвітлено роль бібліотеки в процесі адаптації студентів І курсу до системи самостійної роботи, набуття студентами навичок інформаційного пошуку в автоматизованих бібліотечних системах, базах даних і мережі Інтернет,підвищення рівня основ інформаційної культури користувача.
The role of the library in the process of adaptation of first-year students to the system of independent work, the acquisition by students of information retrieval skills in automated library systems, databases and the Internet, raising the level of basics of user information culture
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13345
Appears in Collections:Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mistse_i_rol_NB_KhNTUSH_v_protsesi_adaptatsii_studentiv_pershokursnykiv.pdf413.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.