Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12489
Title: Дослідження зносостійкості внутрішньої поверхні гільзи циліндрів відновленої біметалізацією
Authors: Дудка, Владислав Віталійович
metadata.dc.contributor.advisor: Тришевський, О. І.
metadata.dc.contributor.affiliation: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра технологічні системи ремонтного виробництва імені О. І. Сідашенка
Keywords: гільза;біметалізація;поверхня тертя;зношування деталей;антифрикційний матеріал
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Дудка В. В. Дослідження зносостійкості внутрішньої поверхні гільзи циліндрів відновленої біметалізацією: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 - Галузеве машинобудування; наук. кер. О. І. Тришевський; Харків, 2020. 75 с.
Abstract: Самим ненадійним агрегатом сучасних тракторів і комбайнів є двигун. На його частку доводиться до 50% основних відмов і несправностей мобільних машин і близько 20% трудомісткості технічного обслуговування й ремонту. Після капітального ремонту ці показники зростають на 15-20%. Досвід експлуатації дизельних двигунів показує, що після капітального ремонту міжремонтний наробіток знижується на 68-79%. При цьому відмови дизельних двигунів, що уперше поступили в ремонт, зв'язані як правило, зі зношуванням і становлять 50-70% від їхньої загальної кількості. Такими відмовами є: гранична витрата мастила на вигар, прорив газів у картер (31-33%), зниження потужності, підвищена димність відпрацьованих газів, утруднений пуск (11-17%), граничне зниження тиску мастила (7-9%). Для двигунів, що повторно поступили в ремонт, більш характерні раптові відмови, складова їх 50-60% від загальної кількості відмов, що пояснюється неприпустимим передчасним зношуванням деталей і поганою якістю ремонту. Установлено, що періодичність поточних ремонтів двигунів зменшується експоненціально, що пояснюється наявними відхиленнями поверхонь тертя деталей, що виникли в результаті зношування і невідновлюваних при ремонті, тому що деталь є придатною до експлуатації.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12489
Appears in Collections:133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dudka_133.pdf
  Restricted Access
1.61 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
Dudka.pdf
  Restricted Access
173.06 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.