Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12489
Назва: Дослідження зносостійкості внутрішньої поверхні гільзи циліндрів відновленої біметалізацією
Автори: Дудка, Владислав Віталійович
Науковий керівник : Тришевський, О. І.
Місце роботи: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра технологічні системи ремонтного виробництва імені О. І. Сідашенка
Ключові слова: гільза;біметалізація;поверхня тертя;зношування деталей;антифрикційний матеріал
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Дудка В. В. Дослідження зносостійкості внутрішньої поверхні гільзи циліндрів відновленої біметалізацією: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 - Галузеве машинобудування; наук. кер. О. І. Тришевський; Харків, 2020. 75 с.
Короткий огляд (реферат): Самим ненадійним агрегатом сучасних тракторів і комбайнів є двигун. На його частку доводиться до 50% основних відмов і несправностей мобільних машин і близько 20% трудомісткості технічного обслуговування й ремонту. Після капітального ремонту ці показники зростають на 15-20%. Досвід експлуатації дизельних двигунів показує, що після капітального ремонту міжремонтний наробіток знижується на 68-79%. При цьому відмови дизельних двигунів, що уперше поступили в ремонт, зв'язані як правило, зі зношуванням і становлять 50-70% від їхньої загальної кількості. Такими відмовами є: гранична витрата мастила на вигар, прорив газів у картер (31-33%), зниження потужності, підвищена димність відпрацьованих газів, утруднений пуск (11-17%), граничне зниження тиску мастила (7-9%). Для двигунів, що повторно поступили в ремонт, більш характерні раптові відмови, складова їх 50-60% від загальної кількості відмов, що пояснюється неприпустимим передчасним зношуванням деталей і поганою якістю ремонту. Установлено, що періодичність поточних ремонтів двигунів зменшується експоненціально, що пояснюється наявними відхиленнями поверхонь тертя деталей, що виникли в результаті зношування і невідновлюваних при ремонті, тому що деталь є придатною до експлуатації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12489
Розташовується у зібраннях:133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dudka_133.pdf
  Restricted Access
1.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Dudka.pdf
  Restricted Access
173.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.