Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12205
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пасмор, Н. П. | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-05T11:59:20Z | - |
dc.date.available | 2022-11-05T11:59:20Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Пасмор Н. П. Університетська бібліотека – ключова ланка у формуванні інформаційно-освітнього середовища (досвід Національного юридичного університету іменІ Ярослава Мудрого). Вісник Наукової бібліотеки. Вип. 4: Основні тенденції, методи, засоби і форми патріотичного виховання в ВНЗ: бібліотечний ракурс. Харків. 2015. С. 201-209. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12205 | - |
dc.description.abstract | Розглядаються актуальні питання формування інформаційно-освітнього середовища на досвіді Національного юридичного університету ім. Ярослава Мудрого. Висвітлюється місце і роль вузівської бібліотеки як ключової ланки у цьому процесі. | uk_UA |
dc.description.abstract | Рассматриваются актуальные вопросы формирования информационно-образовательной среды на опыте Национального юридического университета им. Ярослава Мудрого. Освещается место и роль вузовской библиотеки как ключевого звена в этом процессе. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХНТУСГ | uk_UA |
dc.title | Університетська бібліотека – ключова ланка у формуванні інформаційно-освітнього середовища (досвід Національного юридичного університету іменІ Ярослава Мудрого) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Розділ 5. За матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції "Слобожанський гуманітарій - 2015" 27 листопада 2015 року |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
universytetska_biblioteka_u_formuvanni_informatsiino_osvitnoho_s.pdf | 508.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.