Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1155
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКраля, Вікторія Григорівна-
dc.contributor.authorПрокопенко, Валерія Юріївна-
dc.contributor.authorРимар, Ольга Григорівна-
dc.date.accessioned2022-06-16T09:32:39Z-
dc.date.available2022-06-16T09:32:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКраля В. Г., Прокопенко В. Ю., Римар О. Г. Стилістика сучасної рекламної графіки. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 4. С. 67-72.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1155-
dc.description.abstractВступ. Графічні, колористичні, пластичні, мовні, композиційні засоби покликані створювати й забезпечувати естетику рекламної продукції відповідно до форми і змісту. Останнім часом набула розквіту реклама, у якій екстравагантні оголошення ставлять за мету запам’ятовування будь-якою ціною. Однак, асоціації та образи, що виникають внаслідок перегляду реклами, іноді переважають власне товар, і така реклама не завжди досягає комерційної мети. Мета статті проаналізувати стилістику рекламної графіки залежно від культурно-мистецьких процесів в Україні та світі, змін естетичних смаків суспільства Результати. В роботі показано вплив художніх стилів на рекламну творчість і генезис рекламної графіки як форми соціокультурних комунікацій. Також виявлено важливі чинники розвитку стилістики рекламної графіки: залежно від провідних стильових течій у культурі певних періодів змінювалися візуальні засоби реклами. Узагальнення, систематизація і класифікація емпіричного матеріалу рекламних звернень XVIII – початку ХХІ ст. дозволили дійти висновку про суттєве запозичення рекламою стильових ознак образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва. Національний вектор і художні особливості мистецтва в Україні проявилися у таких національно орієнтованих стилях, як українське бароко, український модерн, український авангард, поєднуючи світові тенденції та етномистецькі традиції. Етнокультурні чинники у рекламі пройшли складний шлях від повного нівелювання за часів СРСР до свідомого залучення глибинних цінностей традиційного мистецтва у художньому проектуванні на початку ХХІ ст. Висновки. З проведеного стилістичного аналізу впливу етномистецьких традицій на розвиток реклами зроблено висновок, що існує суттєва прогалина в дослідженнях інших науковців щодо впливу декоративного мистецтва на розвиток кольорографіки та орнаментики в рекламній графіці. Використання геометричних стилізованих мотивів у контексті українських колористичних традицій можливе й необхідне в сучасній рекламі не лише для ідентифікації Української держави у світовому соціокультурному просторі, а, головним чином, для підвищення національної самосвідомості, збереження і збагачення власної культури.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТОВ «Стильна типографія»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 4-
dc.subjectрекламна графікаuk_UA
dc.subjectвізуальні комунікаціїuk_UA
dc.subjectцифрова стилістика рекламної графікиuk_UA
dc.subjectетномистецькі традиціїuk_UA
dc.subjectрекламний дизайнuk_UA
dc.subjectadvertising graphicsuk_UA
dc.subjectvisual communicationsuk_UA
dc.subjectdigital stylistics of advertising graphicsuk_UA
dc.subjectethnoartistic traditionsuk_UA
dc.subjectadvertising designuk_UA
dc.titleСтилістика сучасної рекламної графікиuk_UA
dc.title.alternativeStylistics of modern advertising graphicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apie_2020_r04_a11.pdf220.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.