Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1155
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Краля, Вікторія Григорівна | - |
dc.contributor.author | Прокопенко, Валерія Юріївна | - |
dc.contributor.author | Римар, Ольга Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-16T09:32:39Z | - |
dc.date.available | 2022-06-16T09:32:39Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Краля В. Г., Прокопенко В. Ю., Римар О. Г. Стилістика сучасної рекламної графіки. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 4. С. 67-72. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2524-0455 | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1155 | - |
dc.description.abstract | Вступ. Графічні, колористичні, пластичні, мовні, композиційні засоби покликані створювати й забезпечувати естетику рекламної продукції відповідно до форми і змісту. Останнім часом набула розквіту реклама, у якій екстравагантні оголошення ставлять за мету запам’ятовування будь-якою ціною. Однак, асоціації та образи, що виникають внаслідок перегляду реклами, іноді переважають власне товар, і така реклама не завжди досягає комерційної мети. Мета статті проаналізувати стилістику рекламної графіки залежно від культурно-мистецьких процесів в Україні та світі, змін естетичних смаків суспільства Результати. В роботі показано вплив художніх стилів на рекламну творчість і генезис рекламної графіки як форми соціокультурних комунікацій. Також виявлено важливі чинники розвитку стилістики рекламної графіки: залежно від провідних стильових течій у культурі певних періодів змінювалися візуальні засоби реклами. Узагальнення, систематизація і класифікація емпіричного матеріалу рекламних звернень XVIII – початку ХХІ ст. дозволили дійти висновку про суттєве запозичення рекламою стильових ознак образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва. Національний вектор і художні особливості мистецтва в Україні проявилися у таких національно орієнтованих стилях, як українське бароко, український модерн, український авангард, поєднуючи світові тенденції та етномистецькі традиції. Етнокультурні чинники у рекламі пройшли складний шлях від повного нівелювання за часів СРСР до свідомого залучення глибинних цінностей традиційного мистецтва у художньому проектуванні на початку ХХІ ст. Висновки. З проведеного стилістичного аналізу впливу етномистецьких традицій на розвиток реклами зроблено висновок, що існує суттєва прогалина в дослідженнях інших науковців щодо впливу декоративного мистецтва на розвиток кольорографіки та орнаментики в рекламній графіці. Використання геометричних стилізованих мотивів у контексті українських колористичних традицій можливе й необхідне в сучасній рекламі не лише для ідентифікації Української держави у світовому соціокультурному просторі, а, головним чином, для підвищення національної самосвідомості, збереження і збагачення власної культури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ТОВ «Стильна типографія» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 4 | - |
dc.subject | рекламна графіка | uk_UA |
dc.subject | візуальні комунікації | uk_UA |
dc.subject | цифрова стилістика рекламної графіки | uk_UA |
dc.subject | етномистецькі традиції | uk_UA |
dc.subject | рекламний дизайн | uk_UA |
dc.subject | advertising graphics | uk_UA |
dc.subject | visual communications | uk_UA |
dc.subject | digital stylistics of advertising graphics | uk_UA |
dc.subject | ethnoartistic traditions | uk_UA |
dc.subject | advertising design | uk_UA |
dc.title | Стилістика сучасної рекламної графіки | uk_UA |
dc.title.alternative | Stylistics of modern advertising graphics | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Випуск 4 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
apie_2020_r04_a11.pdf | 220.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.