Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11533
Title: Дослідження процесу відновлення посадкових отворів корінних опор блоку циліндрів комбінованим способом
Authors: Сергеєв, Богдан Костянтинович
metadata.dc.contributor.advisor: Сайчук, О. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра технологічні системи ремонтного виробництва імені О.І. Сідашенка
Keywords: електроіскрове наплавлення;чавунний блок циліндрів;металополімерні композиції;реологічні властивості;корінні опори;анаеробні герметики
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Сергеєв Б. К. Дослідження процесу відновлення посадкових отворів корінних опор блоку циліндрів комбінованим способом: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 - Галузеве машинобудування; наук. кер. О. В. Сайчук; Харків, 2020. 72 с.
Abstract: Розв'язання проблеми підвищення довговічності відремонтованих двигунів значною мірою визначається забезпеченням якості відновлення їх блоків циліндрів. Однак ремонтні підприємства зустрічаються з більшими технічними ы технологічними труднощами при відновленні даних деталей, особливо в питанні забезпечення розмірної та геометричної точності, мікро- і макрогеометрії поверхонь отворів корінних опор, а також просторових відхилень їх загальної осі щодо технологічних баз корпусної деталі. З іншого боку, методи відновлення посадкових отворів, особливо чавунних блоків циліндрів, що застосовуються, найчастіше не задовольняють вимогам за якісними критеріями нанесених покриттів. Перспективним напрямком у ремонтному виробництві, зокрема для відновлення чавунних деталей, є застосування методу електроіскрового наплавлення (ЕІН), який дозволяє наносити на поверхні деталей різні зносостійкі покриття без істотної зміни в структурі основного матеріалу. Однак досвід застосування ЕІН для відновлення отворів корінних опор блоків циліндрів двигунів показав, що електроіскрові покриття навіть після механічної обробки не задовольняють тим досить жорстким вимогам по шорсткості, які пред'являються до поверхні опор. Останнім часом для відновлення отворів корпусних деталей усе частіше застосовують різні полімерні матеріали, які дозволяють не тільки забезпечити вимоги по точності і якості покриття без застосування доводочних методів механічної обробки, але й значно підвищити їх фретинг-корозійну зносостійкість. Але застосування даних методів відновлення обмежується товщиною наносимої полімерної плівки через її технологічну усадку в процесі полімеризації і можливих значних пружних та пластичних деформацій у процесі експлуатації деталі. Перспективним напрямком підвищення розмірної точності і якості поверхні відновлених отворів корінних опор блоків циліндрів є комбінування вищенаведених методів, однак реалізація такого способу відновлення стримується через відсутність відповідних теоретичних розробок і практичних рекомендацій.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11533
Appears in Collections:133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Serheyev_133.pdf
  Restricted Access
8.16 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
Serheyev.pdf
  Restricted Access
137.2 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.