Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГіржева, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-16T09:01:46Z-
dc.date.available2022-06-16T09:01:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГіржева О. М. Методологічні засади оцінки маркетингової діяльності суб'єктів аграрного бізнесу. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 4. С. 37-42.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1149-
dc.description.abstractВступ. Одним із важливих факторів забезпечення економічної стабільності суб’єктів аграрного бізнесу є маркетингово-збутова діяльність, тому розробка методологічних підходів її оцінювання на основі системи збалансованих показників із урахуванням особливостей галузі, стратегічної бізнес-орієнтації підприємства дозволить суб’єктам господарювання реалізовувати оперативні та стратегічні цілі й завдання щодо сталого розвитку на основі реалізації маркетингових функцій. Система маркетингу аграрної галузі економіки має свої особливості, які визначаються специфікою сільськогосподарської продукції, на відміну від підприємств промисловості, для яких більшість вчених розроблювали методики оцінки здійснення маркетингової діяльності та її ефективності. Метою статті є розробка методологічних засад щодо оцінки маркетингової політики та заходів з її реалізації на аграрних підприємствах та інших суб’єктах господарювання аграрного бізнесу. Результати. У загальному вигляді ефективність маркетингової діяльності визначено як відношення сукупного дисконтованого прибутку, отриманого від реалізації маркетингових заходів у кожному році розрахункового періоду, до сукупних дисконтованих витрат на здійснення цих заходів. Маркетингова діяльність вважається ефективною, якщо індекс доходності більше ставки на капітал, і неефективною – якщо менший. Запропонована методика оцінки стану і ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств полягає у проведенні анкетного опитування керівників підприємств та визначенні кількісних показників стану маркетингової діяльності, отриманих як методами анкетування, так і діагностики стану підприємств за звітними даними. Висновки. В якості основних показників ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських товаровиробників запропоновано використовувати такі: ринкова частка підприємства на основних ринках продукції, що виробляється, відносна ринкова частка стосовно лідера, темпи росту обсягів продажу продукції, рентабельність продажу продукції та рівень рентабельності підприємства; коефіцієнт ефективності з використанням ринкової частки та рівня рентабельності продукції.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТОВ «Стильна типографія»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 4-
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсуб’єкти аграрного бізнесуuk_UA
dc.subjectmethodologyuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.subjectevaluationuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectagricultural entitiesuk_UA
dc.titleМетодологічні засади оцінки маркетингової діяльності суб'єктів аграрного бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeMethodological principles of marketing activity evaluation at agricultural entitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apie_2020_r04_a06.pdf252.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.