Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/11262
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Бережна, Н. Г. | - |
dc.contributor.author | Кубріна, Наталя Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-31T12:45:19Z | - |
dc.date.available | 2022-10-31T12:45:19Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Кубріна Н. С. Оптимізація розвізних маршрутів доставки кондитерських виробів за торгівельною мережою №2 602 мікрорайону м. Харкова: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. Н. Г. Бережна; Харків, 2021. 58 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11262 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки кондитерських виробів від кондитерської фабрики (КФ «РОСА») за торгівельною мережою №2 602 мікрорайону м. Харкова. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки кондитерських виробів торгівельною мережою міста. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки кондитерських виробів від кондитерської фабрики КФ «РОСА» за торгівельною мережою №2 602 мікрорайону м. Харкова. Методом комівояжера вирішена транспортна задача. Оптимізовано розвізний маршрут №2 по доставці кондитерських виробів від фірми - виробника (КФ РОСА) до торгових точок 602 мікрорайону м. Харкова. Розвізний маршрут скоротився з 38,8 км до значень 34,2 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 19,4 км до значень 14,7 км. Розраховано експлуатаційні показники використання рухомого складу. Обрано автомобіль-фургон з об’ємом вантажного кузова 9,6 м3. Розраховано значення транспортної роботи за рік за оптимальним та вихідним маршрутами, зроблено висновок про зниження транспортної роботи на 2,5 %. Виконано розрахунок економії паливно-мастильних матеріалів та собівартості перевезень кондитерських виробів при експлуатації транспортних засобів за оптимальним маршрутом №2. Встановлено, що зменшення витрати палива для одного транспортного засобу за рік у відсотках дорівнює 8,56 %. Собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом на 14,42 % меньше, ніж за вихідним маршрутом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХНТУСГ | uk_UA |
dc.subject | вантажні перевезення | uk_UA |
dc.subject | транспортна задача | uk_UA |
dc.subject | метод комівояжера | uk_UA |
dc.subject | кондитерські вироби | uk_UA |
dc.subject | транспортна робота | uk_UA |
dc.subject | диспетчерське керування | uk_UA |
dc.subject | ефективність доставки | uk_UA |
dc.title | Оптимізація розвізних маршрутів доставки кондитерських виробів за торгівельною мережою №2 602 мікрорайону м. Харкова | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра транспортних технологій і логістики | - |
Appears in Collections: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kubrina_2.pdf Restricted Access | 154.22 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
Kubrina.pdf Restricted Access | 1.63 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.