Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11244
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Бережна, Н. Г. | - |
dc.contributor.author | Стаховський, Богдан Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-31T11:51:34Z | - |
dc.date.available | 2022-10-31T11:51:34Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Стаховський Б. О. Розробка заходів щодо підвищення якості обслуговування пасажирів у міському сполученні»: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. Н. Г. Бережна; Харків, 2021. 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11244 | - |
dc.description.abstract | Об’єкт дослідження – процес перевезення пасажирів на маршруті № 258Е у місті Харків. Предмет дослідження – вплив параметрів роботи автобусів на маршруті № 258Е на ефективність функціонування маршруту та якість обслуговування пасажирів. На підставі критерію мінімальної собівартості перевезення одного пасажира визначено раціональну марку рухомого складу – автобус Рута-25D, витрати на експлуатацію якого виявилася меншою за собівартість перевезення одного пасажира автобусом Богдан-А069.21, і складає 3,18 грн/год. Розраховано середній статичний та динамічний коефіцієнти використання місткості, які склали 0,81 та 0,88, відповідно, що на 58,8 % перевищує коефіцієнти використання місткості при експлуатації на маршруті наявного автобусу ЗАЗ-А07. Виходячи з величин пасажиропотоків за годинами доби, визначено максимальну кількість автобусів для роботи на маршруті, яка дорівнює 6 одиницям, тоді як мінімальна – 3 одиницям. Встановлено, що для раціональної організації руху на маршруті 3 автобуса мають працювати у двозмінному режимі, а 3 – у перерваному. Визначено необхідну кількість водіїв, яка склала 11 чоловік, та складено графік їх роботи з урахуванням вимог щодо організації їх праці. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в містах України при організації роботи міського автобусного пасажирського транспорту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | міський маршрут | uk_UA |
dc.subject | пасажиропотік | uk_UA |
dc.subject | якість | uk_UA |
dc.subject | рухомий склад | uk_UA |
dc.subject | техніко-експлуатаційні показники | uk_UA |
dc.subject | собівартість | uk_UA |
dc.subject | розклад | uk_UA |
dc.title | Розробка заходів щодо підвищення якості обслуговування пасажирів у міському сполученні | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра транспортних технологій і логістики | - |
Располагается в коллекциях: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stakhovs_ky_2.pdf Restricted Access | 154.24 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии | |
Stakhovs_ky.pdf Restricted Access | 1.95 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.