Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11242
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Войтов, В. А. | - |
dc.contributor.author | Стрілець, Дмитро Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-31T11:47:27Z | - |
dc.date.available | 2022-10-31T11:47:27Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Стрілець Д. М. Оптимізація розвізних маршрутів доставки хліба від хлібзаводу «Салтівський» за маршрутом №2: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. В. А. Войтов; Харків, 2021. 53 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11242 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки хлібобулочних виробів від виробника хлібзавод «Салтівський» до торгівельних точок міста Харкова за маршрутом №2. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки хлібобулочних виробів до торгівельних точок. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки хлібобулочних виробів від виробника хлібзавод «Салтівський» до торгівельних точок міста Харкова шляхом застосування оптимального розвізного маршруту №2. Методом комівояжера вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту №2 по доставці хлібобулочних виробів від від виробника хлібзавод «Салтівський». В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 19,8 км до значень 17,0 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 3,8 км до значень 1,2 км. Розраховано експлуатаційні показники використання рухомого складу за оптимальним маршрутом №2. Обрано автомобіль-фургон з об’ємом вантажной камери 5,6 м3 . Розраховано значення транспортної роботи за рік за оптимальним та вихідним маршрутами, зроблено висновок про зниження транспортної роботи на 10,27 %. Виконано розрахунок економії паливно-мастильних матеріалів та собівартості перевезень за оптимальним маршрутом №2. Встановлено, що зменшення витрати палива за рік у відсотках дорівнює 13,97%, собівартість перевезення 1 т вантажу на 23,16 % меньше, ніж за вихідним маршрутом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | вантажні перевезення | uk_UA |
dc.subject | транспортна задача | uk_UA |
dc.subject | метод комівояжера | uk_UA |
dc.subject | хлібобулочні вироби | uk_UA |
dc.subject | транспортна робота | uk_UA |
dc.subject | диспетчерське керування | uk_UA |
dc.subject | ефективність доставки | uk_UA |
dc.title | Оптимізація розвізних маршрутів доставки хліба від хлібзаводу «Салтівський» за маршрутом №2 | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра транспортних технологій і логістики | - |
Appears in Collections: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Strelets_2.pdf Restricted Access | 181.06 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
Strelets.pdf Restricted Access | 1.77 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.