Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11218
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГазнюк, Л. М.-
dc.contributor.authorД'яченко, Я. О.-
dc.date.accessioned2022-10-31T10:31:13Z-
dc.date.available2022-10-31T10:31:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГазнюк Л. М., Д'яченко Я. О. Соціокультурні репрезентації спорту в інформаційному просторі. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2013. № 6. С. 86-90.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-619-144-5-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11218-
dc.description.abstractФеномен спорту розглядається як складова соціальної реальності. Показана важлива роль засобів масової інформації і особливо телебачення в популяризації спорту з допомогою телевізійних проектів і спортивних-шоу, які впливають на імідж сучасної людини, заохочують до занять спортом та сприяють формуванню здорового способу життя, визначають форми дозвілля у сучасному соціокультурному просторі.uk_UA
dc.description.abstractФеномен спорта рассматривается как составная часть социальной реальности. Показана важная роль средств массовой информации и особенно телевидения в популяризации спорта с помощью телевизионных проектов и спортивных шоу. Они влияют на имидж современного человека, поощряют к занятиям спортом и способствуют формированию здорового способа жизни, определяют форму досуга в современном социокультурном пространстве.uk_UA
dc.description.abstractThe phenomenon of sport is considered as an integral part of social reality. The important role of the media, and especially television in the promotion of sports through television projects and sports shows. The media influence on the modern man image, stimulate the interest of participation in sports and promote a healthy lifestyle, determine the leisure form in contemporary social and cultural space.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 6-
dc.subjectрепрезентації спортуuk_UA
dc.subjectсоціокультурна реальністьuk_UA
dc.subjectінформаційний простірuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.subjectрепрезентации спортаuk_UA
dc.subjectсоциокультурная реальностьuk_UA
dc.subjectинформационное пространствоuk_UA
dc.subjectздоровый образ жизниuk_UA
dc.subjectrepresentation of sportsuk_UA
dc.subjectsocio-cultural realityuk_UA
dc.subjectthe information spaceuk_UA
dc.subjecta healthy lifestyleuk_UA
dc.titleСоціокультурні репрезентації спорту в інформаційному просторіuk_UA
dc.title.alternativeSocio-cultural representations of sport in the information spaceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2013_6_86-90.pdf372.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.