Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11157
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолозубов, А. В.-
dc.date.accessioned2022-10-31T07:53:47Z-
dc.date.available2022-10-31T07:53:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГолозубов А. В. Из истории философской антропологии: опыт взаимодействия с теологией. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2014. № 7. С. 128-133.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-619-144-5-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11157-
dc.description.abstractУ статті розглядаються історичні взаємозв’язки теології та філософської антропології починаючи з часу виникнення останньої. Таким чином привертається увага до тих можливостей синтезу богослов’я і людинознавчих наук, які обумовлені не тільки багатомірністю людської особистості і різноманіттям людського досвіду, але також незавершеністю, відкритістю людини. Ця відкритість реалізується в таких екзистенціалах людського буття, як віра, любов, але також радість, сміх, гра, фантазія.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются исторические взаимосвязи теологии и философской антропологии начиная со времени возникновения последней. Таким образом привлекается внимание к тем возможностям синтеза богословия и человековедческих наук, которые обусловлены не только многомерностью человеческой личности и многообразием человеческого опыта, но также незавершенностью, открытостью человека. Эта открытость реализуется в таких экзистенциалах человеческого бытия, как вера, любовь, но также радость, смех, игра, фантазия.uk_UA
dc.description.abstractThis article discusses the historical relations of theology and philosophical anthropology since phil-osophical anthropology has been formed. In this way attention is focused on the synthesis of hu-man-dimensional fields of knowledge and theology and science. These possibilities are caused not only by the multidimensionality of a human person and diversity of human experience, but also by incompleteness and open mind of an individual. This openness is implemented in such existentials of a human being as faith and love, and also joy, laughter, play, and fantasy.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 7-
dc.subjectтеологіяuk_UA
dc.subjectфілософська антропологіяuk_UA
dc.subjectлюдська особистістьuk_UA
dc.subjectтеологияuk_UA
dc.subjectфилософская антропологияuk_UA
dc.subjectчеловеческая личностьuk_UA
dc.subjecttheologyuk_UA
dc.subjectphilosophical anthropologyuk_UA
dc.subjectthe human personuk_UA
dc.titleИз истории философской антропологии: опыт взаимодействия с теологиейuk_UA
dc.title.alternativeЗ історії філософської антропології: досвід взаємодії з теологієюuk_UA
dc.title.alternativeFrom the history of philosophical anthropology: the experience of interaction with theologyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2014_7_20.pdf431.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.