Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10980
Title: Форма и содержание: проблема смысла музыки
Other Titles: Форма і зміст: проблема сенсу музики
Form and content: the problem of music meaning
Authors: Кобелева, Д. Л.
Keywords: музика;форма;зміст;сенс;вираз;зображення;музыка;содержание;смысл;выражение;изображение;music;form;content;meaning;expression;image
Issue Date: 2014
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Кобелева Д. Л. Форма и содержание: проблема смысла музыки. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2014. № 7. С. 114-120.
Series/Report no.: Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 7
Abstract: У статті розглядається проблема філософського пошуку змісту музичного феномена. Аналізуються аргументи дослідників які вважають, що музика здатна зображати навколишній світ (на зразок живопису), або виражати внутрішній світ людських думок і емоцій, а також, аргументи тих, хто розуміє музику лише як мистецтво форми.
В статье рассматривается проблема философского поиска содержания музыкального феномена. Анализируются аргументы исследователей полагающих, что музыка способна изображать окружающий мир (наподобие живописи), либо выражать внутренний мир человеческих мыслей и эмоций, а также, аргументы тех, кто понимает музыку лишь как искусство формы.
The article devoted to the problem of the philosophical search for the content of musical phenomenon. The arguments of researchers who believe that music is able to depict the world around us (like a painting), or to express the inner world of human thoughts and emotions, as well as the arguments of those who understand music only as an art of form are analyzed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10980
ISSN: 978-617-619-144-5
Appears in Collections:№ 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2014_7_17.pdf417.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.