Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10935
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрущенко, В. П. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-28T07:54:45Z | - |
dc.date.available | 2022-10-28T07:54:45Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Андрущенко В. П. Освітня політика в умовах входження України в Європейський простір. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2014. № 7. С. 15-27. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 978-617-619-144-5 | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10935 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються особливості сучасної вітчизняної освітньої політики, етапи та кроки освітянських змін, які стимулюють процес входження України в європейський освітній простір в контексті вимог Болонського процесу. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье раскрываются особенности современной отечественной образовательной политики, этапы и шаги образовательных изменений, которые стимулируют процесс вхождения Украины в европейское образовательное пространство в контексте требований Болонского процесса. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article describes the features of the modern national education policy, the stages and steps of educational changes that stimulate the process of Ukraine's entry into the European educational space in the context of the requirements of the Bologna process. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУСГ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 7 | - |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | стратегія розвитку освіти | uk_UA |
dc.subject | Болонський процес | uk_UA |
dc.subject | освітня система | uk_UA |
dc.subject | Європейський освітній простір | uk_UA |
dc.subject | образование | uk_UA |
dc.subject | стратегия развития образования | uk_UA |
dc.subject | Болонский процесс | uk_UA |
dc.subject | образовательная система | uk_UA |
dc.subject | Европейское образовательное пространство | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | education development strategy | uk_UA |
dc.subject | the Bologna process | uk_UA |
dc.subject | the educational system | uk_UA |
dc.subject | the European educational space | uk_UA |
dc.title | Освітня політика в умовах входження України в Європейський простір | uk_UA |
dc.title.alternative | Образовательная политика в условиях вспупления Украины в европейское пространство | uk_UA |
dc.title.alternative | Education policy in the condition of Ukraine entering into the european space | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 7 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2014_7_4.pdf | 502.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.