Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10767
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorElbeshausen, H.-
dc.date.accessioned2022-10-27T11:05:55Z-
dc.date.available2022-10-27T11:05:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationElbeshausen H. Cultures of knowledge and expansive learning in a run-away-world. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2012. № 5. С. 22-29.uk_UA
dc.identifier.issn978-966-2562-28-6-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10767-
dc.description.abstractІнформація та знання широко використовуються як ключові конструкти для аналізу постіндустріального суспільства, що розвивається. На відміну від макро-оріентованих концепцій пропонується аналіз трансформаційних змін суспільства на мезо рівні теорії культурно-історичної діяльності. У статті розглядається теорія культурно-історичної школи, співпраця на рівні когнітивного включення суб’єктів діяльності, об’єкти що не контролюються. Використовуються та обговорюються поняття «корінне дослідження» та «експансивне вивчення», що відображують умови підвищення ролі «знання» в суспільстві та його вплив на діяльність та пізнання.uk_UA
dc.description.abstractИнформация и знания широко используются как ключевые конструкты для рассмотрения развивающегося постиндустриального общества. В отличие от макро-ориентированных концепций предлагается анализ трансформационных изменений общества на мезо уровне теории культурно-исторической деятельности. В статье рассматриваются теория культурно-исторической школы, сотрудничество на уровне когнитивного включения субъектов деятельности, неконтролируемые объекты. Используются и обсуждаются понятия «корневое исследование» и «экспансивное обучение», отражающие условия повышения роли «знания» в обществе и его влияние на деятельность и познание.uk_UA
dc.description.abstractInformation and knowledge are widely considered as crucial for the coming of the post-industrial society. This article, unlike macro-oriented concepts, attempts to describe the social change on a meso level. Based on activity theory of the cultural-historical school, terms such as collaborative knotworking, run-away objects and expansive learning will be discussed in order to assess the role of knowledge and learning in late modernity. It is argued that knowledge and information can’t be grasped satisfactory from a technological or quantitative angle only. Instead, it’s proposed to define these terms by means of the concept of knowledge cultures. Subsequent terms like radical exploration or expansive learning will be deployed too.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 5-
dc.subjectтеорія діяльностіuk_UA
dc.subjectекспансивне вивченняuk_UA
dc.subjectоб’єкти що не контролюютьсяuk_UA
dc.subjectкультура знанняuk_UA
dc.subjectтеория деятельностиuk_UA
dc.subjectэкспансивное знаниеuk_UA
dc.subjectнеконтролируемые объектыuk_UA
dc.subjectкультура знанийuk_UA
dc.subjectActivity Theoryuk_UA
dc.subjectExpansive Learninguk_UA
dc.subjectRun-Away-Objectsuk_UA
dc.subjectKnowledge Culturesuk_UA
dc.titleCultures of knowledge and expansive learning in a run-away-worlduk_UA
dc.title.alternativeКультура знания и экспансивное знание в убегающем миреuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2012_5_6.pdf336.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.