Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1061
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГіржева, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-15T07:31:03Z-
dc.date.available2022-06-15T07:31:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГіржева О. М. Маркетингова діяльність аграрних товаровиробників в контексті розвитку збутових систем їх продукції. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 3. С. 24-30.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1061-
dc.description.abstractНа основі комплексного наукового дослідження було систематизовано елементів комплексу маркетингу суб’єктів вітчизняного ринку аграрної продукції. Встановлено, що весь структурно-функціональний інструментарій комплексу маркетингу різною мірою використовується суб’єктами ринку аграрної продукції для формування конкурентних переваг, передусім, у короткостроковому періоді. При цьому саме через конкурентні механізми здійснюється вплив маркетингових заходів на формування кон’юнктурних характеристик ринку аграрної продукції. І саме завдяки ним порушується ринкова рівновага, що, в свою чергу, стає важелем еволюції ринку, що розглядається. Саме наявність диспропорцій у можливостях застосування комплексу маркетингу різними функціональними групами суб’єктів ринку призводить до викривлень у об`ємно-ціновій динаміці ринку та робить останню більш вигідною для підтримання ринкових позицій домінуючих на ринку груп суб’єктівuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТОВ «Стильна типографія»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3-
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectаграрні товаровиробникиuk_UA
dc.subjectринок аграрної продукціїuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectінструменти маркетингуuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectagricultural producers,uk_UA
dc.subjectmarket of agricultural productsuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.titleМаркетингова діяльність аграрних товаровиробників в контексті розвитку збутових систем їх продукціїuk_UA
dc.title.alternativeMarketing activity of agricultural producers in the context of development of marketing systems of their productsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf229.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.