Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10367
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарпенко, К. І.-
dc.date.accessioned2022-10-25T07:14:53Z-
dc.date.available2022-10-25T07:14:53Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКарпенко К. І. Онтологізація ставлення до життя як комунікативна проблема. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2009. № 2. С. 127-132.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-623-585-8-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10367-
dc.description.abstractУ статті онтологізація ставлення до життя розглядається як комунікативна проблема, у якій має бути артикульованою значущість жінок у обговоренні екологічних перспектив. До цих пір екологічну комунікацію репрезентує переважно чоловічий дискурс.uk_UA
dc.description.abstractВ статье онтологизация отношения к жизни рассматривается как коммуникативная проблема, в которой должна быть артикулирована значимость женщин в обсуждении экологических перспектив. До сих пор экологическую коммуникацию репрезентует преимущественно мужской дискурс.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the process of the ontological attitude to life has been regarded as a communicative problem, which has to articulate women's recognition in the discussion of the ecological perspectives. Up to now the ecological communication is represented mainly by the male discourse.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 2-
dc.titleОнтологізація ставлення до життя як комунікативна проблемаuk_UA
dc.title.alternativeMaking ontological the relation to the life as communicative problemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2009_2_127-132.pdf162.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.