Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10362
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДусавицкий, А. К.-
dc.date.accessioned2022-10-25T06:48:50Z-
dc.date.available2022-10-25T06:48:50Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДусавицкий А. К. Модели развития личности в современных системах образования. Філосфія спілкування: Філософія. Психологія. Соцальна комунікація. 2009. № 2. С. 109-113.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-623-585-8-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10362-
dc.description.abstractСтаття розглядає моделі розвитку особистості в умовах шкільного виховання і можливості їх кардинальної трансформації в психолого-педагогічній системі розвиваючої освіти.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются модели развития личности в условиях школьного воспитания и возможности их кардинальной трансформации в психолого- педагогической системе развивающего образования.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the models of personality development in terms of school education and possibility of their cardinal transformation in psychologically-pedagogical system of developing education.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 2-
dc.titleМодели развития личности в современных системах образованияuk_UA
dc.title.alternativeThe models of development of personality in the modern systems of educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2009_2_109-113.pdf137.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.