Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10362
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дусавицкий, А. К. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-25T06:48:50Z | - |
dc.date.available | 2022-10-25T06:48:50Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Дусавицкий А. К. Модели развития личности в современных системах образования. Філосфія спілкування: Філософія. Психологія. Соцальна комунікація. 2009. № 2. С. 109-113. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-623-585-8 | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10362 | - |
dc.description.abstract | Стаття розглядає моделі розвитку особистості в умовах шкільного виховання і можливості їх кардинальної трансформації в психолого-педагогічній системі розвиваючої освіти. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются модели развития личности в условиях школьного воспитания и возможности их кардинальной трансформации в психолого- педагогической системе развивающего образования. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article deals with the models of personality development in terms of school education and possibility of their cardinal transformation in psychologically-pedagogical system of developing education. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУСГ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 2 | - |
dc.title | Модели развития личности в современных системах образования | uk_UA |
dc.title.alternative | The models of development of personality in the modern systems of education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2009_2_109-113.pdf | 137.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.