Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10286
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товажнянська, О. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-24T13:00:40Z | - |
dc.date.available | 2022-10-24T13:00:40Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Товажнянська О. Л. Педагогічне спілкування в системі професійної підготовки студентів-медиків. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2009. № 2. С. 52-57. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-623-585-8 | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10286 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто місце і роль спілкування у професійній діяльності лікаря. Показано, що умовою формування культури спілкування студентів-медиків є високий рівень педагогічного спілкування викладачів. | uk_UA |
dc.description.abstract | Рассмотрены место и роль общения в профессиональной деятельности врача. Показано, что условием формирования культуры общения у студентов-медиков является высокий уровень культуры педагогического общения преподавателей. | uk_UA |
dc.description.abstract | The place and role of communication in the professional activity of a doctor is considered. It is shown that the condition of forming medical students’ culture of communication is a high level of culture of pedagogical communication of teachers. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУСГ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 2 | - |
dc.title | Педагогічне спілкування в системі професійної підготовки студентів-медиків | uk_UA |
dc.title.alternative | Pedagogical communication in the system of medical students professional training | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2009_2_52-57.pdf | 179.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.