Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПазиніч, С. М.-
dc.date.accessioned2022-10-24T12:55:54Z-
dc.date.available2022-10-24T12:55:54Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПазиніч С. М. Мистецтво емпатичного спілкування - визначальний чинник педагогічної майстерності. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2009. № 2. С. 40-45.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-623-585-8-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10284-
dc.description.abstractУ статті розкривається суть, специфіка, особливості, місце і значення емпатичного спілкування в системі освіти і виховання. Акцентовані конкретні проблематичні ситуації і на підставі цього робиться спроба оптимального виходу з умов, що склалися.uk_UA
dc.description.abstractВ статье раскрывается сущность, специфика, особенности, место и значение эмпатического общения в системе образования и воспитания. Акцентированы конкретные проблематичные ситуации и на основании этого делается попытка оптимального выхода из сложившихся условий.uk_UA
dc.description.abstractThe essence, specificity, features, place and value of emphatic communication in the system of education and upbrining are disclosed in the article. Concrete problematic situations are accented and on the basis of them the attempt of optimum exit from the formed terms is done.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 2-
dc.titleМистецтво емпатичного спілкування - визначальний чинник педагогічної майстерностіuk_UA
dc.title.alternativeThe art of emphatic communication - the main factor of pedagogical artuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2009_2_40-45.pdf178.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.