Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/10116
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧміль, Ганна Леонідівна-
dc.date.accessioned2022-10-23T15:03:43Z-
dc.date.available2022-10-23T15:03:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Цифровізація діяльності суб’єктів споживчого ринку: можливості та загрози. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. 2021. Вип. 13. С. 124-134. DOI: 10.26565/2310-9513-2021-13-13.uk_UA
dc.identifier.issn2310–9513-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10116-
dc.description.abstractСтаттю присвячено процесу цифровізації в діяльності суб’єктів споживчого ринку на сучасному етапі, а також стану та розвитку цифрової трансформації. Доведено, що імплементація цифровізації розширює можливості нових форматів організації та управління діяльності суб’єктів споживчого ринку, а також впливає на рівень їх економічного зростання, конкурентоздатність за умов цифрової грамотності та компетенцій за прийняття it-рішень. Визначено та узагальнено характерні ознаки цифровізації (економічна суть, призначення, цілі, принципи, елементи, трендові цифрові продукти) для успішного використання сучасних інформаційних продуктів в усіх сферах діяльності. Процес цифровізації слід розглядати з позиції держави (національний рівень), підприємств та установ (підприємницький сектор) та населення (громадський сектор). Розкрито широкий спектр можливостей цифровізації, що дозволяє: побудувати прозору цифрову державу за умов розвитку та активізації ІТ-можливостей; збільшити ВВП в усіх сферах діяльності; створити нові види продукції, підвищити продуктивність технологічного процесу при використанні робототехніки та сенсоріки; посилити комунікаційні зв’язки підприємства зі стейкхолдерами; активізувати таргетинг; використовувати дистанційні форми праці; знайти нові ринки для просування продукції та товарів; створити комфортні умови для населення для здійснення он-лайн замовлень, послуг та фінансових розрахунків тощо. Здійснення трансакційних операцій, зберігання інформації у цифровому просторі призводить до активізації та поширення протизаконних дій, створюючи загрози економічній безпеці підприємств. Розглянуто можливі негативні наслідки широкого використання інформаційно-комунікаційних технологій державою, підприємствами, суспільством, що дозволило розробити модель загроз економічній та інформаційній безпеці суб’єктів ринку та фільтрів їх нейтралізації в умовах цифрової трансформації. В процесі цифровізації суб’єктами споживчого ринку рекомендовано використовувати організаційно-правові та технічні фільтри нейтралізації загроз, які забезпечать економічну та інформаційну безпеку підприємств та суспільства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНУ ім. В. Н. Каразінаuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectекономічна безпекаuk_UA
dc.subjectінформаційна безпекаuk_UA
dc.subjectзагрозиuk_UA
dc.subjectможливостіuk_UA
dc.subjectсуб’єкти споживчого ринкуuk_UA
dc.subjectкіберзлочиниuk_UA
dc.titleЦифровізація діяльності суб’єктів споживчого ринку: можливості та загрозиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chmil_digital_activities_article_13_2021.pdf491.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.