Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10070
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSavytska, N.L.-
dc.contributor.authorChmil, H.L.-
dc.contributor.authorRedka, M.V.-
dc.date.accessioned2022-10-22T13:14:05Z-
dc.date.available2022-10-22T13:14:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationSavytska N. L., Chmil H. L., Redka M. V. Marketing study in the competitive positions of dairy industry enterprises. Наук. журнал «Молодий вчений». 2018. № 7 (59). P. 281-285.uk_UA
dc.identifier.issn2313-2167-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10070-
dc.description.abstractThe paper deals with topical issues in marketing analysis of the competitive positions of dairy industry enterprises. Marketing features have been defined for the dairy products market. The performance of PJSC Kupianskyi Milk Canning Plant (KMCP) has been analysed from the viewpoint of the product range, prod uct quality, markets and sales channels. The competitive positions of the enterprise have been analysed for the national and regional markets. The key advantages of the enterprise have been identified, and recom mendations are given for reinforcing the competitive positions of PJSC Kupianskyi Milk Canning Plant in the dairy products market. Стаття присвячена актуальним питанням маркетингового аналізу конкурентних позицій підприємств молокопереробної промисловості. Визначено особливості маркетингу на ринку молокопереробної про дукції. Досліджено результати діяльності ПАТ «Куп’янський молочноконсервний комбінат» з позиції асортименту продукції, її якості, ринків та каналів збуту. Здійснено аналіз конкурентних позицій підприємства на національному та регіональному ринках. Виявлено основні переваги та надано реко мендації щодо зміцнення конкурентних позицій ПАТ «Куп’янський молочноконсервний комбінат» на ринку молокопереробної продукції. Статья посвящена актуальным вопросам маркетингового анализа конкурентных позиций предприятий молокоперерабатывающей промышленности. Определены особенности маркетинга на рынке молокоперерабатывающей продукции. Исследованы результаты деятельности ПАО «Купянский молочноконсервный комбинат» с позиции ассортимента продукции, ее качества, рынков и каналов сбыта. Осуществлен анализ конкурентных позиций предприятия на национальном и региональном рынках. Выявлены основные преимущества и даны рекомендации по укреплению конкурентных позиций ПАО «Купянский молочноконсервный комбинат» на рынке молокоперерабатывающей продукции.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХерсонuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectmarketing analysisuk_UA
dc.subjectdairy industryuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectcompetitive positionuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectмолокопереробна промисловістьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectконкурентна позиціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UA
dc.subjectмаркетинговый анализuk_UA
dc.subjectмолокоперерабатывающая промышленностьuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectконкурентная позицияuk_UA
dc.titleMarketing study in the competitive positions of dairy industry enterprisesuk_UA
dc.title.alternativeМаркетингове дослідження конкурентних позицій підприємств молочної промисловостіuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговое исследование конкурентных позиций предприятий молочной промышленностиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savytska_Chmil_Redka_MV_article_7_59_2018.pdf249.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.